top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverStefaan Poffyn

Een foto met inhoud.

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. In dit geval zie je de KMO-architect werken aan- en in de bloemenwinkel Marieke. Een bloemenwinkel die moet groeien en bloeien. Dit pakken we aan door een bouwplan te maken in volgende fases: 1) SWOT analyse 2) Strategisch plan en doelen 3) Marketingplan

4) CF optimalisatie inclusief marge calculaties

5) Vast en variabele kosten optimaliseren

6) Implementeren en uitvoeren projecten

7) Opvolgen

8) Meten en weten En net dit beeld is dan weer het uithangbord van de missie en visie van de KMO-architect.

Met een klein budget grootse dingen realiseren, met een groot budget de kleine dingen groots maken.

De foto is meteen ook de basis van de marketingcampagne van de KMO-architect. Onze mindset is steeds met een klein budget grootse dingen realiseren, met een groot budget de kleine dingen groots maken. Het is zaak om regelmatig vanop afstand naar je zaak te kijken zodat je er efficiënter en duurzamer in kan werken. Alleen is maar alleen, met bedrijfsexperten zoals de KMO-architect weet je meer.


11 weergaven0 opmerkingen
bottom of page